I will never be your stepping stone

You go sister!

kul för mina vänner att jag uppdaterar rätt så tätt eftersom dom inte kan ha något att göra nu när jag är här. hö hö.. Nej skämt åt sidan. Det har varit full rulle idag sen vi hämtade barnen, dock inte som i sommras, höll på att gå in i väggen typ, vilket tempo!

Idag har vi suttit på Björknäsgymnasiet (systersjobb) och jobbat, eller syrran har jobbat och jag har pluggat. Gjorde typ 2 av 5 frågor till religionen. jobbigt att plugga på ett lov. syster tyckte jag var väldigt flitig. Sen hämtade våran andra systers barn i Luleå, varav en hade 39 graders feber känns bra att hänga runt med barn som är sjuka nu i sjuktiderna. Jag har aldrig sett/hört så många som är sjuka samtidigt. hur jag har fått den informationen? ja men självklart alla våran facebook håller mig uppdaterad. skönt att alltid ha den vid min sida.
Efter vi hämtat barnen var det bara in genom dörren, slänga i oss mat och sen direkt och kolla hockeyträning - en vanlig dag i systersliv ungefär.
Nu sitter både jag och syrran och håller på att frysa ihjäl medans mitt ansikte är upphettat, jag accepterar inte att bli sjuk. jag vägrar. Jag mår bra, har aldrig mått bättre.

Dock trist att jag missade hockeymatchen idag. tror dom förlorade eller? ska kika in på hemsidan och kolla. Internet är en bra uppfinning (som att inte alla redan visste det?), kan uppdatera mig i vad som än händer här i världen, varför jag sitter och skriver det här är just för att mina kompisar ska bli uppdaterade om vad som händer just här i syrrans vardagsrum. Inte mycket mer än att en unge sover på golvet och kollar något dåligt på TV!
This is for you my friend!
Goodnight

" I will never be your stepping stone, take it all or leave me alone "

min och syrrans nya favoritdänga. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0