ingen rubrik

ingen rubrik = inget ljud på datorn
därför ingen låt text som det brukar vara.
Jag älskar den här datorn, finns inte en enda grej den inte har gjort fel.
less.

kände att jag orkar inte ens sitta här och skriva, jag är deprimerad och idag får jag vara det.
jag struntar i allt idag.

en sak, vi hade kul i Viktorias stuga om man ändå kunde fått stanna där en månad och bara vara. Det hade varit livet verkligen. bara äta, basta, elda, grilla och umgås ( kom just på att jag skrev äta först och umgås sist, haha)

Ja jag får tacka för en trevlig visit i stugan, skönt med lite omväxling. slitsamt att alltid bara vara i stan då kan man lika gärna åka till en stuga och göra det man brukar göra hemma fast i en ny miljö. samlade lite batterier trots att vi var vakna till halv fem.
nej tackar och bockar och nu går jag och slocknar, HÖ HÖ

känner mig inte alls på G för det här. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0