Life is good

Mån skorna har syster köpt i Linköping när dom bodde där på något ställe för 50 kronor. Jag ville ha dom, tråkigt. Får hitta ett par andra.

I morgon åker jag hem, klockan 11 är hemma klockan 2. jag vill inte åka hem. Känner mig som hemma här. En vecka till hade jag kunnat stanna fast det har varit hetsigt med alla barnen men det är ändå kul att ha saker att göra hela dagarna.

Jag ska gå på toaletten och sen ska jag och syrran lägga oss framför tvn och äta kexchoklad och ta det lugnt.
Upp rätt tidigt i morgon och göra i ordning allt, lär ändå vakna av barnen så blir inte så sent. 
 
Hoppas alla haft en trevlig halloween helg och att ni dansat/dansar för mig också. Jag och Viktoria har redan sagt att nästa år, då blir det ståhej vill jag lova!

godnatt, hejdå!

Btw, facebook gör mig inte gladare. men det är ändå skönt att vara här då slipper jag sitta och ha ångest över att inte jag får vara ute och dra mina 80-tals moves. tjenaaaarååhej

Dom är la för söta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0