now let's have some fun

Galen dag idag.

Vaknade, klädde på mig och gick till skolan. Sa till Mattan och Sara att det här kommer bli en bra dag!
Jo men visst. Vi hade en lektion, åkte till Saffan och käka lite lunch, åkte ner till Sara och drack kaffe och käka bulla. Gjorde även klart våran religion grej, svin stolta och glada över det åkte vi till skolan och skulle lämna in den till Micke. Vi lämnade in den med ett leende på läpparna alla tre och kom ut därifrån med ledsna munnar och uppgiften kvar i handen. han kritiserade den det första han gjorde. och believe me when I say it:  
DEN VAR GRYM! så är det bara. Han kollade inte ens på den och ja så nu måste vi ändra lite saker och skriva ut den där igen.
Skönt att bara få bort gjort en massa innan lovet.

Sen var vi och provade studentmössor, härliga killar som höll i det där.
Det tog sin tid innan allting var klart, man skulle prova storlek, bestämma färg, bestämma om det skulle vara tyg eller metall på blomman, vad det skulle stå, vilken färg allting skulle vara i och om man vill ha andra saker. Intensivt blev det, alla sprang omkring och svettigt var det.
Förhoppningsvis så blev det bra, beställde silverpaketet som innehöll, mössa, champangeglas, en penna, en påse för mössan och ett certifikat. Plus ett basket linne, en visselpipa och ett vitt överdrag till mössan. det blev så stressigt i slutet att jag inte vet om jag skrev rätt på allting.
hoppas det iallafall!

Kom hem och har ätit och druckit kaffe det enda som återstår är att öppna min marknadsföringsbok och göra uppgifterna som skulle varit inne idag och en för typ 2 veckor sen? jag fick göra dom till i morgon iallafall, ska göra bort det nu så slipper jag i helg.

Har körkortsteoriprovet med skolan nu på tisdag. usch måste plugga till det hela helgen också (lär inte hända om man heter Julia Karlström, kommer sitta dagen innan och plugga) men bara man får G så är det lugnt.

bajs och kiss det är ungefär min humor idag, he he


min och saras fotodag i tisdags


måttligt jobbigt, vänd på huvudet!


och vänd åt andra hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0