on a lost highway

Jag känner mig sådär,kan inte sätta fingret på vad det är.
Men just nu vill jag bara härifrån känner jag.
Får panik av att sitta hemma, känns som att väggarna bara kommer närmare och närmare.
Jag har ingen plats här hemma, ingenstans att vara, mitt rum är mindre än en skokartong.
Då kanske ni förstår mig lite. Nej det känns bara trångt och jag har svårt att andas.

Men jag har ju sådan tur nu att jag har någonstans att fly när jag känner så här.
Antingen till mina vänner eller till min familj i en annan stad.
Som nu i detta fall, jag flyr till Luleå/Boden på tisdag.
Ska bli så skönt att få vara i en annan miljö för en stund.
Pratade med syster nyss. Jag åker till Boden på tisdag, kommer fram vid kvart över fem. Hon tyckte vi skulle gå på bio eller kolla film och dricka vin och äta god mat. 
Enda dagen vi får tillsammans ensamma utan barn, för på onsdag åker jag, hon och hennes två barn till våran andra syster i  Luleå och ska vara barnvakt till hennes två barn också. Så fyra barn, jag och syrran i ett hus. Vi får väl se hur det går. Nej, det kommer nog bra. vi kommer ju ha saker att göra iallafall.
Plus att jag får shoppa lite. SWEEEET! behövs om jag säger så.

nu ska jag slå på en film och somna. Tidig kväll. I morgon blir det uppgång klockan 10.00. ensam hemma på morgonen, finns det något bättre? Äta frukost i lugn och ro och dricka en kopp kaffe för att sedan gå på stan med mina vänner som inte är i Stockholm, MATILDA OCH SARA! Jag har pratat med dom idag, dom har det bra. Skönt att höra och att dom utnyttjar tiden. skönt att höra att dom saknar mig och mitt Apsålut (absolut). vet inte vad det är dom tycker det är HYSTERISKT kul när jag säger det, mest Sara.
En stanrunda, säkert en kopp kaffe på staden också med Kajsa och Vicky.




Gavin Degraw - overrated

I just wanna give it all to you
I wanna share this with you
Make you mine and mine will be all yours
Whatever you want and more
What I’m anticipating
Everything else would be overrated
Baby it’s for you it’s all for you


En väldigt bra låt och en bra text.
där sätter jag punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0