take it all or leave me alone

godmorgon! eller godförmiddag. jag har varit vaken sen halv nio.
sa just till syrran att jag har in varit vaken så där tidigt när jag varit ledig på ja säkert 5,6 år.
När man ska till skolan så är det en annan sak, men jag var helt ihjäl klubbad i morse och är fortfarande trött.
Nu är syrran i duschen och fixar sig, vi ska snart på stan jag, syrran och dom två minsta. Dom andra får stanna hemma, tänk om man hade släpat mig sig 2 killar på 8, 9 år. Vill inte ens veta hur det hade gått!

nu ska jag fixa klart mig sedan blir det att sprätta pengar. jag ska kolla om jag hittar ett par skor som jag har velat ha sedan 3 år tillbaka kanske. månskor.

Nu går jag. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0