The story

Jag vaknade upp dagen efter på toppen humör (igår) bra dag tills jag kom på matten och mitt huvud stod stilla.
Då var min kväll död kan jag säga plus att jag hade en bok på 100 sidor att kunna utan och innan tills idag.
Jag hann väl plugga en halvtimme sen satte jag mig på datorn. Fick även besök av en vän.
vi drack te och vi skrattade vill jag säga. åt min mamma skrattade vi.
vilken inlevelse min mor har när hon berättar något, haha

Har slutat halv tio i morse men kommit hem vid tre. Åkte på stan efter vi ätit lunch sen tillbaka till skolan och satt där och plugga från halv 1 till ungefär 3 med några pauser pga prat med någon trevlig människa som passera.
Inget att göra åt. det konstiga med körkortsprovet är att jag tycker jag kan allt.´Bara tänka logiskt känns det som.
Men då sa jag till Fredrik idag. det handlar ju om hur dom formulerar frågorna, de såkallade kuggfrågorna det är ju det alla tycker är så svåra. det är ju det svåra med provet. Så egentligen går det ju inte att plugga på hur dom kommer formulera frågorna. Så då kan jag allt. Men nu när jag sätter mig där och ska svara på frågorna så kommer jag säkert att få många sådana där frågor som är kluriga. Det kommer jag inte kunna något.
Och nu när jag läste igenom den där texten förstod jag inte ens själv vad jag skrivit, så hoppa över det där. det jag sa var att jag ska göra körkortsteori (skolans) idag. Wish me good luck!

Sen ska jag nog hem och dricka kaffe och sen iväg på hockey! yeeey
nu ska jag knalla, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0