trust me

skön vecka framför mig. inga prov, dock har jag två läxor i marknadsföring, jag tror jag har missat många sådana lektioner, känns som att jag var där för jätte länge sen?
don't know really

Igår var jag och hämtade ett par hockey rör av min kusin som jag använde i morse på idrotten. Jag säger då det skridskor är min passion här i livet, jag är nästan säker. riktigt kul är det! behöver bara träna lite mer. Jag var sämst av alla idag. inte bra. Jag har faktiskt varit bra när jag var liten. Då lärde min kusin Annakaisa mig hur man gör flygskär och treahopp (heter det så?) och hon tyckte jag var riktigt duktig. nuförtiden så blir det inte lika mycket skridskoåkning, senast var nog ett år sen. Måste bli lite fler ggr.
Jag och mina kompisar vill starta alla sorters korpen lag. Handboll, hockey och fotboll. Jag vet inte hur det hade slutat? men vad gör väl det, bara man har roligt är det inte så man säger?

nu ska jag nog gå och plocka upp mina kläder som ligger i en hög i mitt rum. Det är inget skämt. jag har ju ett rum som en lite walk in closet eller en skrubb ungefär, så denna klädhög trappar jag i varje gång jag ska in i rummet. Måste ändras. Jag längtar tills jag får en riktig garderob och ingen garderob som man måste vika in kläderna i som jag har nu. Man hittar ingenting och det är bara jobbigt. Det är väl ungefär vad som behöver ändras i mitt liv annars är jag rätt nöjd, ja förutom att jag måste börja åka skridskor oftare.
Nej jag är nog faktiskt nöjd annars.

Förresten så ska vi på torsdag och beställa studentmössor och andra saker om man vill. det ska inte jag eller jo ett champange glas ska jag nog köpa och mössan.
Det var nyss jag började 7.an jag kommer ihåg det som det var igår och ändå så går jag ut skolan om mindre än ett år, bara några månader och om veckorna ska gå så fort som dom går nu så lär vi ju ta studenten inom två veckor.

En grej bara, vad ska jag skriva på mössan? jag tycker inte det blir fint att skriva Julia, för tycker det ser tråkigt ut. själva namnet julia alltså. Men vill inte skriva Karlström heller och jag vill inte skriva typ J. Karlström det ser bara nördigt ut. Så jag har lite beslutsångest.
haha i-landsproblem, veeeeeerkligen!

klädhögen stor som en soptipp på golvet i mitt rum var det ja. sen får jag nog besök av en eller flera personer. Don't know?
Det är mycket jag inte vet. tycker jag skriver det hela tiden. KLÄDHÖGEN VAR DET!
Vimmsig och mer närminnesförlust har jag fått på sistone.

GOOOD BYYYYEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0