Gästbloggare: Sara, Sarkkie, Sarkko, KirunaSorken

Hej alla monsterdiggare.
Tänkte slänga in ett inlägg här i brist på annan sysselsättning.
Sitter i Kalles föräldrars kök vid Kalles dator på Kalles mammas köksstol mitt emot Mattan som sitter och drar reglerna inför kvällens tårt ätande hos Kajsa (GRATTIS!!!!!!!!!).
Blir en tidig kväll på grund av prov i religionskunskap på torsdag. Jävla muslimer, heheeeeeeeeeee.

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Livet rullar på. Ska ta tag i en egen blogg en vacker dag.
En extra vacker, väldigt speciell dag.

Take care!

PS. Jag har inget emot muslimer, är bara bitter. DS.


Kommentarer
Postat av: julia

jag hörde om provet, men tack ändå :)

Hoppas allt är bra med dig!

2009-10-05 @ 19:16:32
URL: http://jhallergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0