Get your shit togheter little girl

that my friend is a good song!

Körkortsteorin är avklarad för denna tisdag. Skönt. veckorna bara flyter på..
Måste börja ta det här på lite mer allvar än förut. LET'S GO!

Nu ska jag kolla lite IDOL och sen ska jag väl hitta på något annat som jag fördriver tiden med tills jag måste sova. För att sedan vakna och spela lite goooooolf! yes, you heard me. jag ska spela gooolf. Inte frivilligt, inte för att jag inte hade gjort det. men kanske inte i detta väder. Men för att jag har idrott och hälsa B och vi ska spela golf i morgon. Jippikayyey! :D

Goodbye for now, see you tomorrow maybe? eller? kanske? vet inte.. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0