God bless you please Mrs.Robinson

Ja, gud har vi pratat om idag på skolan, första lektionen en måndag. Mycket trevligt.
Islam och hans moster..nej kan faktiskt inget. Religion är ingenting som jag tycker är intressant.
Efter det hade vi två timmars hål, började 3 igen och så slutade vi 20 över 4. jippi!
Matematik, men matten däremot kan vara ett roligt ämne faktiskt,när man kan och det bara går utav vinden.

Jag har ont i magen och blev helt matt just.
Nu måste jag plugga matte. Ta mig en kopp kaffe eller nej vill inte ha kaffe.
jag vill ha cola light! undra om någon i huset druckit upp min cola light? då blir jag förbannad. Jag lovar bara för att jag är sugen på det nu, så har någon druckit upp den. jag vågar inte resa mig upp härifrån och gå till kylen och kolla för jag vet att jag kommer bli besviken, ingen cola light, ingen matematik.
Jag läser matematik C, ja av alla på jorden trodde ja att jag skulle vara den sista att läsa matematik C. Men jag har tagit mig an uppgiften..Må det gå vägen!

jag bara svammlar som vanligt..

utgång var det ihelg, herregud! det var roligt. jag var full. mina kompisar vara fulla. jag dansade. jag var ännu fullare när jag kom hem. det är jag alltid. varför är jag alltid fullast när jag kommer hem?. konstigt tycker jag. nu går jag och pluggar lite matematik. JIppikayyeay mother PIP!  hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0