I don't wanna be anything other than me

Gavin Degraw är min nya favorit. Har hört någon låt från han förut, men trodde inte han hade så många mer. Men ojdå säger jag. Det hade han!

Idag vaknade jag en timme för tidigt igen. Vaknade, tänkte att jag skulle duscha men hinner inte för att jag trodde att klockan var för mycket. Så när jag har klätt på mig och allt så kollar jag på klockan igen och ser att jag har en timme kvar tills jag börjar. Samma som i måndags. Inte alla hästar i hagen kanske. Så jag struntade i duschen och det var tur för på idrotten sen på eftermiddagen så spelade vi fotboll och svettig blev jag och det var underbart att duscha efteråt. Man hade svettats och så började man frysa och så hoppa in i en varm dusch.
Ett tag iallafall tills våran dusch fick spel igen, det blev svin kallt och sen blev det stekhett och sen blev det iskallt igen. Vet inte vad som är felet vet bara att det måste fixas snart, börjar nästan grina varje gång det blir så där.

Efter duschen och lite datortid så åkte jag på hockey.
Var jätte kall när jag kom hem, in i benmärgen.
Märkte att jag fått "växtvärk" igen.
Dom som har haft det kan bara förstå hur ont det gör!
Går inte att sova, går inte att gå(om man har i båda knäna), går inte att göra något förutom att försöka tänka bort smärtan och smörja med tigerbalsam och linda in med bandage stenhårt. Då brukar det efter en någon timme släppa. Har i båda just nu, ska smörja ett varv till, sen linda med bandage om jag hittar och så försöka ignorera det.

Nyss har jag ätit lite kex och ost och druckit te för att bli lite varm. Men nu orkar jag inte sitta här mer är alldeles för trött, borde egentligen göra läxa, men jag tror jag struntar i det och säger till Steen att jag gör det till fredag eller något. Har ingen ork alls. Nu går jag och sover. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0