Just another guy on a lost highway

Godkväll!

Uppdatering om min cola light. SJÄLVKLART hade någon(min storebror) druckit från den så det fanns bara ett glas kvar. Han klarade sig precis eller han klarade sig på ****håret. Jag hann iallafall plugga matten, eller lite.

Idag har jag haft en lektion i morse, det var matte. Herregud känns som det var igår. Den här dagen har varit
U(tyskt y, vet inte hur man gör två prickar över)ber lååååååång. Ja som sagt en lektion i morse från 8 till 20 över 9. Vad gör man då? inte orkar man gå hem (läs: inte jag), finns inget att plugga. Då gör man som jag och några av mina kompisar. Man sitter i skolan en bra tid tills det händer något roligt. Vi satt i 2 timmar innan det hände något roligt och det var inte ens roligt. Jag satt en timme till för jag kände att jag orkade inte gå hem. Tänkte att jag sitter till kvart över 1 för då skulle vi på möte eller alla 3.or skulle på möte och sen åker jag med Fredrik hem. när jag sitter i rasthallen (helt ensam) så ser jag några treor gå dit ner, jag reagerade inte ens. tänkte dom hade lektion. Sen kollade jag på klockan som var nästan 20 över 1. JAG SPRANG GENOM RASTHALLEN NER TILL AULAN! (helt slut,nästan) ser en lapp? det står SAL 104 STORT! Jag springer till sal 104, sen tänkte jag: men det låter inget därifrån och om det är därinne så är jag ändå sen och jag vågar inte gå in och störa. Så jag springer tillbaka till aulan och läser på lappen högst upp i hörnet men den minsta texten ever : lördag 29/8 eller nåt sånt. Självklart hade det inte med det mötet jag skulle gå på. Kollar på klockan och inser att jag är en kvart sen. Ingen idé.
Går upp till rasthallen, talar med min kusin om helgens bravader och ringer Fredrik när jag ser att det kommer en stor grupp treor upp för trappen. Jo men visst dom hade slutat  och jag fick ÅKA hem.

Men då kommer vi till det som var sååå roligt att veta nu i efterhand, jag skulle inte ens vara på det mötet. Vi ska tydligen ha ett eget möte sen. Så nu i efterhand är jag både glad och lite förbannad. Glad för att jag inte sprang in i aulan helt slut körd och flåsande och det hade visat sig att jag var den enda från min klass överhuvudtaget. Men förbannad för att inte jag fick veta mer och för att jag tog ut mig för en sådan sak.

Men jag kom hem till slut. Och ja jag glömde helt bort varför jag skrev att jag satt i skolan så länge och att jag bara hade en lektion. Bara fortsatte skriva. haha. Jo jag har då bara en lektion till 20 över 9 sen har jag körkortsteori från halv 6-8 varje tisdag. Så är det VARJE tisdag och inte fan gör jag någon nytta under dom timmarna emellan. NEJ! men ändå är jag glad över min dag.

VILKEN BIBEL!

Ja, nu ska jag sammanfatta mig kort efter körkortsteorin så sprang jag och Sonja hem (nästan) och så åkte jag direkt till Sara för att kolla lite Idol och sen tog vi en lite kvällspromenad jag och mina kära vänner.
En kvällspromenad en kylig höstkväll i goda vänners sällskap, finns inge bättre. ( det var inte kallt, men det passade liksom in bättre)

Nu måste jag gå och sova. hejdå!

slänger in en bild, alltid roligare med lite bilder..HE HE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0