Love is a little thing we make

Kul att mitt senaste inlägg uppskattades..av min alldeles egna brandman! haha

Jag valde helt rätt att stanna i skolan idag. Jag och Sara har varit mycket duktiga med matten idag, pluggat som aldrig förr och vi fattade till och med.
Fast hade varit roligt att följa till Björkliden dom verkade haft roligt.
I morgon har jag endast en lektion på morgonen (räknar bort körkortsteorin som är på kvällen) så efter den lektionen pratade Sara om att vi skulle på stan och kolla lite presenter osv.

Idag har jag även vaknat en timme tidigare än vad jag behövde. Dö trött halv tio ringer klockan, jag tänkte att jag måste vara klar till halv iallafall så jag hinner gå eller cykla till skolan. Hoppar in i duschen, är klar typ 10 har duschat och borstat tänderna och jag ni vet det man gör. Så sätter mig framför tv.n kollar lite och så kollar jag en extra gång på klockan och då slår det mig. JAG BÖRJAR 11.45 inte 10.45. Vet inte riktigt vad jag tänkte med eller om jag tänkte alls?
Ändå rätt skönt att slappa på morgonen, fast en timme sömn till hade inte skadat.

Idag slutade jag tjugo över fyra, åkte hem, åt mat, drack kaffe, gjorde vägarna osäkra. Det känns lite bättre nu faktiskt, det går framåt. Har haft mitt första möte, klarade starta i en liten backe osv osv. Jag är stolt över mig själv!
Sen kom jag hem, gick på konsum, köpte en tidning, la mig här uppe och har legat här sen dess, har inte rört mig en meter.

Den här dagen har varit otroligt bra, mitt humör har varit på topp,har åstakommit (stavning?) mycket!
Tänkte ladda upp lite bilder, blir lite blandat.

ENJOY!
Mina sjukt snygga kompisar


och så var det jag


En otroligt trevlig kväll


Två goda vänner till mig


En annan god vän till mig


En god vän till mig vid namn Matilda fyllde 18!


Det var vad jag hade att bjuda på, resten är på min lilla hårddisk.

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: sarkken

ÅH vad hemskt med sommarbilder ;(

2009-09-21 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0