Love is to hard to break

jag håller med om bilderna Sara, bara sommarbilder. Lite tråkigt!

Fast hösten är faktiskt något jag gillar, nu förhösten eller vad man säger. Inte när det håller på att bli vinter och är slaskigt, halt osv. Det ska först vara sån här höst som det är nu. och sen får vintern komma direkt.
Hösten är mycket trevlig för man vet att det snart är vinter, det börjar bli mörkt eller mörkare. Okej, man blir lite deppig för att sommaren är över, skolan börjar, eller något annat. Men jag tycker att vara deppig hör hösten till
lite.

Det enda jag saknar denna höst är en höst jacka, jag har många jackor till alla väder men inte till höstväder. Vet aldrig vilken jacka jag ska ta på mig, antingen för varm eller för kall.
Fast jag har hittat en jacka, eller jag har hittat den för länge sen. Jag provade den idag, det kändes tungt, ville inte ta av den. Den är vacker, lika vacker som höstensfärger (HAHA) nej skämt åt sidan. Den är fin. Den kostar mycket. Den lär aldrig bli MIN!.

Har haft en lektion, sen gick vi på stan och kollade runt, tog en kaffe, fixade en present osv.
trevligt! nu ska jag slänga i mig mycket mat sen ska jag åka direkt till körkortsteorin.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0