One tree hill

Ännu en skön söndag som bjöd på lite hockey i goda vännerssällskap.
den bjöd även på lite beslutsångest om jag skulle åka till Björkliden i morgon med idrotten.
Jag har varit sjuk länge nu, har inte så stor lust, det kommer vara kallt och jag kommer bli ännu mer sjuk, jag måste till skolan i morgon , lämna in ett papper och plugga matte. så jag stannar i skolan.
Bra beslut känner jag nu. Börjar 11.45 i morgon.

ska kika klart OTH nu sen blir det sängen tror jag. Goodnight

jätte roligt inlägg I know!

Kommentarer
Postat av: din egna brandman ;)

SVIN ROLIGT INLÄGG :D

2009-09-21 @ 18:44:11
Postat av: ägarn

Tur att någon tyckte det och helst brandmannen!;) hö hö

2009-09-21 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0