Take everything I own

Ska på stan med syster snart. känns som att det var ett tag sen man såg henne. Kanske var det? jag kommer inte ihåg.
jag måste dit och köpa lite tråkiga saker.

hon ringde nyss och sa att hon skulle skjutsa hem hennes mamma sen skulle hon komma. Sen avslutade hon med att " se till att det finns kaffe med mjölk när jag kommer"
Blir att dricka kaffe sen åker vi till stan.

Igår blev det en idol-kväll. Jag var sugen på att dra på mig kläder och ta till alkoholen ganska så rejält och självklart dansa som aldrig förr. Men mitt sug slog ut och alkohol nerven sluta rycka.
Nästa helg däremot. Då blir det att fira kajsa som fyller 18.

Ikväll, vad ska vi göra då? Matilda ska vara barnvakt, men vad ska vi göra? jag chansar på att det blir en filmkväll. vi ser ju..






Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kalaspingla!

2009-10-02 @ 13:06:28
URL: http://annakaisafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0