these streets

Minst sagt en trevlig kväll!

drack te, åt kakor, kex och ost, pratade, kritiserade idoldeltagarna (inga dåliga kommentarer,bara snälla).
Det är vad vi gjort. Vi saknade dock lite folk. 

Golfen idag på gympan var så underskattad igår. GUD så kul det var. Självklart för att man var bra på det.
We kicked some ass må jag säga :) herre g u d!
Nu så här i efterhand har jag funderat på att börja golfa på heltid eller man kanske inte säger heltid. Men menar självklart som en hobby eller nåt. Ta grönt kort, åka på golfsemester, golfa, åka golfbil, dricka champange(?), snacka lite strunt med 50 +arna. Nej skämt åt sidan, men det var riktigt roligt! måste prova fler ggr. Jag ska tvinga med mig freddan på en liten runda i typ Boden eller något, dom har ju en sån där golfbana, men frågan är väl om man kanske måste ha gröntkort?
Men det var himla roligt att slå lite bollar, när man fick till det! det tog sin tid, men sen flöt det på. Vi fick till och med beröm av våran "tränare".

Ska kolla runt på olika sidor om golf, nej skojade igen SÅKLART! ska kolla kläder eller något annat roligt innan jag hoppar i säng!

GODKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: sara såklart

Tyckte champagnen lät mest intressant..

2009-09-17 @ 22:01:31
Postat av: julia

Jaa det var roligt! Och grym var du, en dold talang, jullan, du slutar då aldrig förvåna en!

Hoppas allt är bra med dig och att du får en fin helg :)

2009-09-18 @ 21:12:14
URL: http://jhallergren.blogg.se/
Postat av: julia

Jaa det var roligt! Och grym var du, en dold talang, jullan, du slutar då aldrig förvåna en!

Hoppas allt är bra med dig och att du får en fin helg :)

2009-09-18 @ 21:12:15
URL: http://jhallergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0