this is me

Idag har jag varit i farten hela dagen känns det som. Eller jag har gjort något hela tiden.
Jag har varit som en zombieee i dag. Vaknade klockan halv 7, hann äta god frukost ta det lugnt, sen bar det av till skolan för Idrott och hälsa B. Vi spelade innebandy, riktigt kul! Läskigt dock att hålla i en lektion, det ska vi göra.
Jag och Lisa ska ha handboll.

Jag har varit i skolan, haft tre lektioner. matte sista, inge kaffe och inte bra mat. Det var seeegt om jag säger så.
Ingenting gick in i huvudet. men lärde mig till slut och kom ikapp.
Kom hem, datorn,mat, kaffe(!!), övningskörde(det kommer ta sin tid det här med körkortet), plugga, tv (2minuter) och nu sitter jag här. har halvkolla svenska hollywood fruar. Herregud vilka stolskott..
men kul att kolla. det är helt sjuk vad jag blir rastlös när jag sätter mig att kollar tv.

Nu ska jag försöka kolla den där serien med komikerna. Berns något. Efter sportnytt.

Godnatt, adios, hejdå, goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0