we'll walk in fields of gold

Jag försov mig igår. Sprang till skolan, var där en halvtimme efter vi börjat. Precis när jag kommer upp för trappen till 3.e våningen ser jag min klass gå ut från klassrummet. VAD GÖR NI? HAR VI SLUTAT? JAAAAAA!
Yes, här har man stressat helt i onödan. DET RANN SVETT VILL JAG SÄGA. Jag till och med skippade duschen för att jag skulle hinna. Jag hade verkligen behövt duscha. Jag måste ha luktat huggorm. Men det bjuder jag på och lite smörigt hår på det. Perfekt! men vem bryr sig? inte jag iallafall. härligt att vara lite skitig.

Men det var inte helt dåligt att jag gick för halv 11 skulle vi på något möte om betyg och grejer. Det var nödvändigt.

Igår var jag och Sara och åt på THAI (den nya) sååååå gott. Jag smällde i mig hela tallriken och var inte ens mätt. På det fick vi kaffe och småkakor. Jag kan säga att den måltiden och "efterrätten" satt som den skulle. JAG KAN INTE ENS BESKRIVA HUR GOTT DET VAR! Ni kanske har provat? eller?
Efter det åkte vi på hockey, körde lite fyllisar, åkte bil i mörkret (höll på att skriva att vi åkte bil på fyllan, det enda jag tänker på) och sen åkte vi hem och sov hos Sara. Självklart innan vi gick och la oss blev det lite o'boy med rostade mackor. MMM...MACKOR!

Idag har vi vaknat, åt en stor frukost, åkte hem, åkte på hockey, åkte hem igen. Och nu sitter jag här. jag skulle äta och ringa Elin sen. Men har inte tryckt i mig den förbannade maten än. men nu blev jag hungrig.

Istället för att gå ut igår så hade vi vårat egna party. Vi åkte bil, vred på högsta och körde lite old school moves i bilen. minst lika kul som att gå på krogen och släppa loss.

Nu ska jag äta och sen se vad vi ska hitta på, se om sara kommer från stugan eller om hon föll för frestelserna?
Jag vet, varför inte lite dance in the livingroom? NICE, peace, hejdå, bye, adios!

Bara i Poikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0