Anna 26, alkoholist



Duktig, det är vad jag är idag. Eller det är vad jag tycker att jag är idag. Idag är en bra dag därför har jag på mig min "idag är en bra dag"- tshirt.
Jag har gjort klart psykologin, duktigt!
Jag har ätit mat, duktigt!
Jag har gjort matte, halvduktigt!
Jag har druckit kaffe, duktigt!
Jag har varit på möte kl. 8.00 fast jag är ledig, DUKTIGT!

helt enkelt DUKTIG!

tackar gudarna för att jag fått tillbaka min motivation eller iallafall för idag.
idag känns det bra, vettefan om det kommer kännas bra i morgon men det återstår att se.

nu ska jag kanske ge mig på reportaget eller så åker jag och joinar en vän.

(joinar förövrigt väldigt länge sen man använde om jag ens använt det, kändes inte som jag. Men den bju' jag på!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0