Do the conga beat


Come on shake your body baby, let's do the conga!

Förstod ni inte vad jag var ute efter där så försöker jag lägga fram på en bättre sätt vad jag ska göra ikväll. I'm gonna do the conga with my friends and don't you worry if you can't dance, let the music move your feet. och så vidare ungefär.

Heldag/kväll/natt med min kusin var mycket behövligt. Vi åt, tog en bastu på två timmar under dessa timmar höll jag på att svimma 3 ggr, lider av lågt blodtryck (eller så är jag bara klen).
Efter vi stekt oss lite så kollade vi en film och åt lite extra kladdkaka och drack extra mycket dricka. Hört att man måste dricka mycket efter bastun.

Sen tog vi vårt pick och pack och åkte hem till mig för en nattdate. trevligt med andra ord.






Har allt jag behöver, till och med posen sitter som den ska.
smink och håruppsättning: quinnan med den fulaste minen på bilden högst upp (och den andra bilden också)

Thank you and peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0