Dom hade mycket att säga


Anonym läsare: haha :) jag vill hyra samme!

Skulle gissa på att det är någon av mina närmsta vänner som skrivit denna kommentar, men om så ej är fallet,
skicka då gärna namn och telefon nummer och så hör jag av mig inom kort.

Blir det hög efterfrågan på brodern min så tar jag betalt bara så ni vet.

Gällivare roadtrip. Fram och tillbaka.
Uppdrag: Söka balklänning
Till: Kajsa
Resultat: Tre tummar upp!

Idag har vi, eller kanske ska säga Kajsa haft väldigt tur. Du skulle köpa en trisslott glömde bort att påminna dig!
Helnöjd över dagen

JAG ÄR LEDIG I MORGON!!!!!!
men kom på att jag har hell of alot to do så jag ska till skolan ändå fast först ska jag och Sara på studentmöte.
Väldigt seriöst av oss, klockan åtta på morgonen fast vi är lediga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0