I'm not stupid!


Jag mår bra trots knalla-in-i-en-dörr-händelsen. Jag mår väldigt bra. Har varit och tränat för första gången efter ett upphåll på nästan ett år. Känns bra. Kanske inte i morgon. Lär ha träningsvärk.

Veckorna flyger iväg, usch vad dom flyger. Snart springer man ner för den där trappan. jag får rysningar i hela kroppen av välbehag och obehag (det lät konstigt). Men först är det några veckor kvar och dessa veckor framöver kommer bli rätt intensiva.

Men veckan är snart slut eller skolveckan är slut för mig redan i morgon för då åker jag upp mot Björkliden med familjen (mor och far) och systrarna med familj. Förhoppningsvis blir det bra väder och jag får åka skidor.

peace out

över och ut
under och in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0