konsten att ha en bror


Det går så bra med mina studier just nu verkligen. och det som gör det ännu lättare att plugga är att ha en bror som gillar att spela gitarr med förstärkare på övervåningen. Det blir så mycket lättare. jag lovar. prova. Hyr in en gubbe/kille/man/ungkarl/karl jag vad fan som helst som kan spela en gitarr. Varför inte en tjej? eller varför inte hyra min bror? eller hyra ni behöver inte ens betala. den bju' jag på!

över och ut
under och in

peace out

JAG ÄR HUNGRIG!



säger det än en gång. Tur att man är söt annars hade inte livet varit lätt!

Kommentarer
Postat av: anonym läsare

haha :) jag vill hyra samme!

2010-04-14 @ 08:58:55
Postat av: matildafjeppa

Förbannat vad snygga ni är!

2010-04-18 @ 20:04:31
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0