NU HAR JAG GÅTT IN I VÄGGEN!


Har gått in i väggen, denna gång inte bokstavligt talat utan mentalt. Jag håller på att bryta ihop. Varje dag jag kommer hem från skolan vill jag bara lägga mig i sängen och grinböla, skrika, slå någon..VAD SOM HELST!

inte ens studentmössan gjorde mig gladare, får bara mer panik.
Men livet hade just i detta nu varit lite bättre om jag hade haft motivationen, energin eller ja något som gör att jag tar tag i sakerna. SKÄRPNING! i morgon blir det plugga efter provet.


Har spenderat helgen i Björkliden med min fantastiska familj (fast en aning konstig)
Vi har haft så sjukt roligt så det går inte ens att beskriva. Min systers framtida man (kjolen) sa till henne att hon borde skatta sig lycklig som har en sådan bra familj kan inte mer än hålla med.
Vi har skrattat, dansat, åt skidor, ätit gott, druckit gott och haft allmänt trevligt.
Detta ska göras om!

I morgon blir det nya tag för min del! tack och hej.
psykologin väntar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0