We got the afternoon


Din hud är som porslin och behöver du kärlek så fixar vi det.

Om livet hade varit lika lätt som en låttext.
Om min hud hade varit som porslin och om jag hade velat ha lite kärlek så hade någon bara fixat det till mig.
Men jag gillar ju sport och det blir inte riktigt sport om man hade haft det så lätt.

strunt samma.

Jag har lite saker att göra, mycket menar jag. Jag vill göra bort dom nu. men jag orkar inte. jag har ingen motivation. GE MIG GE MIG!
Mitt bästa denna vecka enligt ett horosokop jag läst: mina vänner
mitt sämsta: motivationen

så sant så.


Jag gillar ankare, ankare är min grej. Jag har länge tänkt tatuera in ett ankare men jag har varken mod eller pengar.
Och ingen aning om vart den skulle sitta heller.

Hon har verkligen ingen fantasi denna tjej. men söt är hon iallafall.

från denne tjej får jag kärlek när jag behöver det kan jag lova.




jag haver mi en god dag idag. tacka gudarna för det och godnatt på den!

Kommentarer
Postat av: annis pannis

fan hur jag ser ut.

jag ger dig kärlek men inte är den vacker!

2010-04-13 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0