I en driva av snö ligger Anders för att dö



Det här är en sådan här dag då ingenting smakar gott, ingenting luktar gott, ingenting är dåligt och ingenting är bra.
allt är bara är som det är när graderna i kroppen är högre än det ska vara.

Här låtsas man vara stålkvinnan som aldrig blir sjuk. Skryter om sitt immunförsvar för sina kompisar och vad händer?
Jo det slår tillbaka som en käftsmäll. en fet jävla käftsmäll och här ligger jag under duntäcket och fryser fast solen och värmen har hittat upp till kalla Kiruna.  Nu ska man ju inte överdriva men det är ju trots allt 15 grader i skuggan och det nöjer vi oss med. Fast vad har jag för nytta av det? vad har jag för nytta av att höra att mina vänner går på promenad och dricker kaffe på uteserveringen i "fin" vädret? jag har ingen nytta. Men jag är ju en sådan snäll och givmild person så jag låter mina vänner ha det trevligt på en promenad längst stan och mysigt på ett café. Det är bara sån jag är.

Jag själv, jag unnar mig lite saker så här i sjuktiderna. Jag har slagit mig ner under duntäcket jag pratade om tidigare. har målat mina naglar röda för att må bättre. Har laddat upp med en kall cola light, lite nötter och en tidning. mår jag bättre av det? nej..det enda som får mig att må bättre är alvedonen jag trycker regelbundet och mina powernaps. eller det är vad jag inbillar mig iallafall.

mina piller har slutat verka. Dags för en ny rond! PLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0