I love the way you lie


Det där med att må bättre av att måla naglarna röda kanske stämmer ibland. Jag gjorde ju som sagt ett försök igår. Jag tänkte för mig själv att nu när jag är sjuk så kanske jag klarar av att sitta stilla och inte förstöra naglarna. Självklart! Jag målade ett varv, jag väntade, jag målade ett andra varv, jag väntade, jag målade topplack, jag väntade och jag målade ett sista varv. Naglarna glänste och jag kände mig on top of the world.
Länge sen naglarna har glänst så och lördagen kändes så långt bort. jag ville bara visa upp mina snygga röda naglar. Jag höll på i 2-3 timmar. Kan tyckas idiotiskt men när man är sjuk är det en bra sysselsättning. 2-3 timmar satt jag där för att sedan idag kunna gå ut med mina röda naglar och glänsa.

Jag hann bara sätta på mig jackan och sätta mig i bilen 1 timme efter jag målat naglarna så var dom förstörda, mina röda glänsande naglar var borta. Det såg mer ut som utsmetat blod som jag tryckt på naglarna med rispor och fingeravtryck på.

Tur att jag idag mår bättre och att jag hinner måla om mina röda naglar till senare ikväll när jag ska ut och visa upp mina glänsande blodröda naglar.

ON TOP OF THE WORLD! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0