varmare breddgrader som Gunnar hade sagt


Här sitter man. ja, här sitter man, i väntan på att få kliva upp eller så väntar man helt enkelt på att andra ska kliva upp och meddela att nu, ja nu är det dags för en resa söder ut. längre än vad du tror är söder ut iallafall. Kunde lika gärna varit luleå, men vänner och bekanta! Denna gång tar det oss ändå bort till turkland. jajamen, ni läste rätt! Turkiet. En vecka med ett härligt gäng. Ett gäng som man kanske (förhoppningsvis) hänger med för resten av sitt liv, ett kompis gäng som ger en allt det man själv saknar. Det kan vara en kompis som erbjuder sig sin Ipod-laddare på resan. det kan vara en kompis som erbjuder sig sin trygghet på resan, det kan vara en kompis som erbjuder sin vilsenhet så man själv slipper känna ångest över hur borta i kupan man är och kanske en kompis som helt enkelt bara gillar läget när man själv har negativa tankar. Det kan helt enkelt vara en person som underlättar din vardag. Dessa människor gör det för mig.

Ja, vare sig ni vill/jag vill så åker jag iallafall om cirkus 2 och en halv timme. Have a nice day och kanske att vi ses. Kanske att jag kommer hem och har bättrat på mig min bikinilinjen. MAYBE!  Ha inte alldeles för stora förhoppningar!



BRÄNNNNAAAAAAAA! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0