996 minus 534


And I'm back to fourth grade.

Suttit och gjort läxan med Wille Wonka.

Minus? är det bara jag som glömt bort hur man ställer upp minus tal? Syrran dumförklarade mig just och sa " men vetu inte att man lånar tio när det är så här?" Jag har fan ingen aning. det är mitt svar. Jag kommer inte ihåg. jag räknar allt i huvudet eller på miniräknaren. Jag har förträngt det. Måste jag kunna detta? isåfall ska jag ringa till Willes lärare och fråga om hon kan skriva ut en extra läxa till mig så jag får träna.

Jag, Wera och Viktoria tog bussen in till stan för att gå på julkalendern som ägde rum i stadsparken.
Det var jätte mysigt och jag tror att jag och vicky tyckte det var mycket roligare än barnen. Man fick tillbaka den där julkänslan man hade när man var liten, för en stund iallafall.
Sen var det bara att slänga in Wera och Vicky och driva hemåt, slänge i lite mat i magen och köra Wille på hockeyträning. Jag, Wera och syrran åkte till Storheden för lite småshopping.

Imorgon beger vi oss ut på julshopping, jag och min trogne luleåkompanjon! (vicky om ni inte fattade det)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0