BETEDUBBELVE


Jag vet att det heter henne och inte hon, jag vet hur man stavar Entourage (jag gjorde det just) och jag skyller allt detta på att jag inte fått sova ut. suck on that!

Saknar er och snart kommer jag ju faktiskt hem. inte så värst länge kvar. Har ni klarat er utan mig i fem veckor klarar ni er utan mig en vecka till.








saknar ju faktiskt henne också, ibland.


saknar det här


saknar det där stället och den där tjejen







Kusin Matilda du är taggad i denna bild, du är den oranga muggen.
Hade ingen bild på dig om du inte förstod det, hehe.
Saknar förresten det där också. Iskallt vatten i bastun på gärdis!


nästan så att man saknar det här...inte!



Epson kan faktiskt nästan få vara med på min vad-jag-saknar-lista!

there you go, soo long och klockan slår snart halv tre.
En timme. det går framåt mina vänner. Kiss!

Kommentarer
Postat av: matilda

men om man tänkre efter så liknar jag ju en orange plast mugg, så det passade ganska bra. I julklapp ska du få en massa bilder på mig, mest troligt ett helt kollage :) varsågod på förhand!

2010-12-09 @ 20:41:03
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/
Postat av: matilda

men om man tänkre efter så liknar jag ju en orange plast mugg, så det passade ganska bra. I julklapp ska du få en massa bilder på mig, mest troligt ett helt kollage :) varsågod på förhand!

2010-12-09 @ 20:41:22
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0