Birthday


Grattis alla som fyller år den 22 december inklusive mig själv då!

Klockan slår fem om några 30 minuter, då anläder väl dom första gästerna. Jag längtar, då får jag ta och äta smörgåstårta! Smörgåstårta med lax och räkor, ost och kex, pepparkakor med ädelost, kladdkaka med grädde, chips, vin, starkvinsglögg, kaffe och julmust! Nu kör vi!

Kvällen fortsätter förhoppningsvis på Landströms med ett gäng på några styckna.
Vad jag menar med förhoppningsvis är att förhoppningsvis så får vi plats.
Nu ska jag byta om och klä på mig lite representabla kläder.
TACK OCH HEJ!



Tack käre mor för en trevlig dag på stan, presenterna och smörgåstårtan framförallt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tummen upp :)) Kram

2010-12-22 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0