Borsta tänderna


Wera och jag har ätit frukost, borstat tänderna och slagit oss till ro.
Hon framför ett barnprogram och jag framför dumburken.

Försökte locka henne från programmet för att måla naglarna, men hon sa bestämt "inte nu! jag kommer sen"
vet inte om hon kommer. Jag har satt mig ner med en kopp kaffe och har börjat måla naglarna och just när jag skrivit den meningen så förstörde jag min nagel..just typiskt!

Viktoria är ute på en promenad tror jag. det är vad hon sa iallafall. Jag själv, jag är barnvakt och funderar på att hänga med henne ikväll men min sjuka verkar aldrig vela släppa mig.






tack för oss!

Kommentarer
Postat av: matilda

bara för att du är där och inte här, och ja dom är våldsam fina! saknar mig dig också.

2010-12-01 @ 13:46:44
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0