home


Jag kom jag såg jag segrade. Eller vi kom in i Kiruna stad kring ett i dag. Jag kom in genom dörren hemma, möttes av två glada föräldrar och dumpade av mina väskor. Slängde snabbt upp lite saker jag köpt sen åkte jag på hockey med mina goa vänner! Sen åkte vi ner och hade gammal hederlig myskväll hos Matilda med kaffe och pepparkakor.
Älskade vänner!


fyfan vad jag har saknat mina photobooth bilder och tror helt seriöst ni också gjort det!
kolla bara vilken fager människa som har kommit till världen av en underbar kvinna och man!



Fast egentligen är jag sådär trött. men jag är bra på att ljuga. möhö



godnatt och sovgott. jag är en tråkig människa (eller?)

Kommentarer
Postat av: jessica

DU är en helt fantastisk...underbar person!! Miss you :)

2010-12-20 @ 14:52:08
Postat av: Carro

Ja men tack själv hurru :) Ja självklart kan vi hitta på nå då du kommer igen, och ha en super bra jul och nyår, när är det du kommer tillbaka? =)

2010-12-21 @ 19:44:46
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0