I ain't the one for you


Jag och Wera var ut och lekte lite i snön tidigare idag, det blev iallafall en timme.
Vi skulle från början ge oss på att åka pulka, men vi hittade inga pulkor så vi fick använda våran fantasi och började genast att bygga ett litet hem. Vi hittade en bebis (en snöklimp) som vi gav kött, potatis och sås (bestående av snöklimpar) till. Vi gav den även en säng, en toalett och en lekplats (made by snow).

Tänkt vad lite som behövs för att man ska kunna göra något roligt. Till och med jag hade trevligt, jag fick ju vara barn igen. Underbart!


Weras snöängel

Min snöängel. en större version
 
Här sitter bebisen i sin matstol och äter. Kom igen, jag vet att ni ser? använd fantasin ni också!
Ta fram barnasinnet. Det är inte svårt.

När klockan slog sju fick jag kompis abstinens och kände att jag ville umgås med någon i min egen ålder.
Slog en signal till min vän som bor ett par hundra meter bort (eller mer). Hon var redo för en kompis. Hoppade i bilen och tröck plattan i mattan. Tequila blir bara sötare och sötare för varje dag.
Några entourage avsnitt senare sitter jag här i min ensamhet. Alla har gått och lagt sig och jag sitter som vanligt vid köksbordet med ett glas vatten och "sleep tight" listan i hörlurarna.

ingen dag är den andre lik...eller?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ser änglarna i alla fall men ingen bebis...

2010-12-02 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0