jag är en idiot


Nu börjar man bli människa igen. det tog två dagar nästan. jag fick för mig i morse när jag vaknade att jag varit ut igår, hela kroppen värkte som om att jag blivit överkörd av en lastbil, huvudet värkte och magen var inte i balans. jag var inte ut igår? jag har helt enkelt varit bakfull dag numero dos. Körde helt klart slut på batterierna i lördags. värt det? jag vet inte. säkert. laddar om batterierna genom att laga mat med mina vänner, gå på stan, banta lite(om jag vill komma i nyårsblåsan), äter lite fettig mat(fast jag inte ska,höhö) och vilar. oj vad jag vilar, kvart i ett har jag stigit upp ur sängen i morse. inte acceptabelt. men å andra sidan är det väl inte så konstigt när jag ligger vaken till halv tre varje natt.
Det sägs att man lär sig av sina misstag. Men tydligen inte alla misstag. Fast är det ett misstag att vara vaken länge och sova tills klockan slagit middagstid? har inte kommit underfund med vad det är. får återkomma.
har lagt batterierna på laddning. nu får vi hoppas att dom är färdigladdade till fredag.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaha och när kommer du hem?

2010-12-28 @ 17:40:32
Postat av: sara

du är inte alls någon idiot. bara i berusat tillstånd ibland då och då

2010-12-30 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0