kärlek till vänner


Jag kan ha dom bästa vännerna i världen faktiskt.
En av dom vännerna är Matilda. Jag pratade med henne för någon dagen sedan och kände mig lite nere.
Idag kom det ett brev på posten till mig. Blev lite paff och direkt jag såg brevet såg jag vem det var som skrivit.

Kolla vad denna underbara människa har skickat mig



BÄSTA DU!


Jag drack öl med grabbarna grus igår och vi hade det jätte trevligt.



Idag blev det inget soffhäng utan vi drog iväg på stan Jag, syster och Krister. Åt lite käk på mat&prat och sedan knallade vi runt i affärerna. Knallade in på Stadium och köpte en jävligt snygg tröja lite spontant sådär. Känns bra!


Ikväll ska jag och syster upp till hennes kompis och dricka glögg. trevligt!

peaceeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0