Lucia


Lucia idag igen, fast i lägre åldrar. mycket lägre. Fick en otrolig nostalgi känsla när jag stegade in på skolan och såg in i ett klassrum där dom satt och gjorde snögubbar av flirtkulor. Ja, så mycket julkänsla att det stod härliga till. En kopp kaffe och en lussebulle slank ner på kuppen.
I morgon ska jag och syster in igen för att handla lite julklappar, blev inte så många idag.
Förhoppningsvis är jag klar snart och kan börja kolla lite utklädnad till nyårsafton och så vidare.

En väldigt fräck och cool skjortkavaj eller kavajskjorta som Krister kallade den så fint, det fick följa med mig hem och jag känner mig nästintill fullbordad med denna skjortkavaj eller kavajskjorta i min hand.
den ligger inte i min hand nu, den hänger i min garderob på en galje och där hänger den vackert med prislappen på och väntar på att bli använd. Vackra tygplagg!

Kär är nästan det rätta ordet. Jag blir inte kär i pojkar/killar/män (kalla vad ni vill) jag blir kär i kläder. Det är min kärlek i livet och vad vi lever lyckligt just nu. Jag min 40 kronors tröja och min skjortkavaj/kavajskjorta.

Okej, jag erkänner, hittade en väldigt söt kille idag på stan. Han heter Olle. Det vet jag, jag såg det på hans bricka han hade på sin jobbklädsel. Han verkade trevlig. Synd att syster inte förstod och prata med han längre men får väl helt enkelt ta mig dit och fråga en fråga gällande hans arbete. 

klockan har slagit 00.37 och jag tackar för mig. 

 
ska nog våldgästa vicky här någon dag och pussa på den här sötnosen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0