Lucia


Nej jag vet att det inte är Lucia än eller jo i morgon på komvux är det Lucia. Syster (lärare) ska agera Lucia. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så jag slipper inte undan Lucia i år heller, vilken tur jag har!
Jag har aldrig velat vara Lucia och nu förstår jag varför ingen valde mig till Lucia när jag var yngre heller.
check it out!


skratta eller gråta? välj själv!
Vilken tur att jag inte tog på mig linnet också. för er alltså. då hade ni missat en bild helt och hållet. Den här bju' jag på.


Arbetsförmedlingen idag då, so much fun! har aldrig kännt mig så misslyckad som jag kände idag.
Jag och Vicky åkte och tröstshoppa på Röda korset. (jag tröstshoppa) Vicky hoppade AF och fick därför inte tröstshoppa.
En till i samlingen, bara för att Pippi är Pippi och herr Nilsson är herr Nilsson!


En tröja, en fin tröja för ynka 40 riksdaler



Måste lägga mig så jag kommer upp till Lucian imorgon.
Vill ju inte missa det! och don't worry, jag tar med mig kameran
Så kan jag fota sötaste Neo också.

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch, känner mig svin risig i magen, men jag har tagit nån mecidin nu så jag har inte behövt gå på toa igen, hoppas det inte är nån magsjuka eller nå :(

2010-12-10 @ 08:05:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0