on the first page of our story


jaha, tisdagen den gick uta bara farten. Jag och Wera vaknade, åt frukost, jag tvättade, vek all tvätt och lagade mat. Det var min dag. Och nu har jag gått och blivit väldigt dålig. tror att febran är påväg igen. Jag är tamigfan aldrig annars sjuk men detta år har ju varit helt uppochner.

bara bestämma sig för att man inte är sjuk, då är man inte det. För inte har jag ju tid med det heller. Kommer ju för fasiken hem snart! Man har ju inte tid att vara sjuk när det är jul och man ska äta och dricka gott.

hade väl inte så mycket mer på hjärtat än det och ska nog försöka lägga mig i någorlunda tid idag.
Fan vad jag är tråkig, hoppas ni har kul iallafall!


VIKTORIA! Jag vill gå ut och promenera och fotografera men du frågar då jag inte har tid och när jag som nu mår crap! Men det är inget fel på dig, utan det är mig. Jag vill fortfarande att vi ska vara med varandra. jag gillar dig!




närbild på porisarna. matildas armband hon gjort till mig! PUSS


Kommentarer
Postat av: sara

vilka söta porisar du har

2010-12-15 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0