en stillsam dag.


Vaknade i morse och hade fått ett sms av syrran, ringde upp och fråga vad hon ville? "ja nu vill jag inget, tänkte komma och dricka kaffe för en timme sen men du ligger ju och sover". Jaha, så istället klev jag upp, gick och duscha, drack kaffe, åt gröt, läste en tidning i "läshörnan" och lyssnade Thåström på högsta volym. Jag hade en trevlig morgon.

Viktoria tänkte samma tanke som mig, precis när jag är på väg att ringa henne får jag ett sms där hon frågar om jag inte vill komma och göra henne sällskap..precis min tanke. Gick på Shell och köpte snus och knatade vidare till Vicky och Tequila. Drack kaffe och kollade några avsnitt av entourage. Datorn fick lite fnatt men det fixade vicky, jag var mentalt stöd. Klockan slog fyra, Simon knallar in genom dörren och jag knallade hem. Skottade gården när jag kom hem och sen kom Jessica och Krister hem. Nu lagas det mat och sen blir det väl en till kopp kaffe.
















och lillen har gått och blivit större. fast hon är fortfarande liten.



nu när jag tänker efter har jag ju ändå haft en trevlig dag.
Tack för middagen syster!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Varsågod, men du fick ju själv hälla makkisarna i durkslaget. Kolla om vår andra syster är hemma i dag så kan ni kanske träffas så vi får Me&Ikläderna. Ringer sen Kram

2010-12-07 @ 08:21:19
URL: http://frk.jessica.blogg.se/
Postat av: matilda

neeej vad pluttisöt! :)

2010-12-08 @ 20:45:25
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0