barnprostitution och kallt kaffe


Skolan 14.21

Jag sitter och googlar på prostitution, barn, män, kvinnor. Allt som har med det att göra.  
Kajsa kom in, drack en sipp av mitt kaffe och gick, hon påpekade också att det hunnit bli kallt
varav jag svarade att jag sitter och läser om prostitution. Intressant ämne, därav kallt kaffe.

En ny säng ska min mor och far få lägga pengar på, det är precis vad jag behöver i dessa tider.
jag sover absolut inge bra, det är därför jag försover mig. jag skyller på det. Jag lider av försovning. Har diagnotiserat mig med den sjukdomen, försovning.


jag tänkte ladda upp en bild, men så blev inte fallet.

nu ska jag googla på mer prostitution och sedan åka hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0