bjuden på blåbärspaj


råkade hoppa över en lektion idag. Jag och min vännina.
Vi hoppade bara över den. vi var ju ändå klar eller jag var nästan klar.
Istället åkte vi och gjorde stan på en halvtimme, med mig fick jag ett par leggings.
Perfekt till party. typiskt! jag som inte ska ut på väldigt längeeee. Fick även med mig ett grått linne.

Jag måste ta och städa min garderob också. men känns alldeles för jobbigt. Men kanske att jag tar itu med det efter kajsa varit på kaffe här.

Juste blev bjuden på te och blåbärspaj av Sara idag också. Åkte dit en snabb sväng. Vi hann även redigera en film.
Kanske att den kommer upp på facebook i framtiden. ingen som vet.





so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0