Come on baby let's do the conga


Haparanda tur och retur i onsdags. Impuls är nog det rätta ordet för det.

Vi tog fel väg, vägen sög, vi kom försent till matchen, vi höll på att köra på en älg, vi såg två rävar, vi såg tre renar, jag blev stoppad av polisen för misstänkt rattfylleri, pga vägunderlaget så körde jag lite i mitten av vägen. Någon ringde då in och sa att jag var rattfull. Att jag sjöng "jag är en riktig raggare raggare raggare, en riktig artontaggare, gör det som en man" medans jag väntade ut vad som stod på alkoholmätarn i ren nervositet, kanske inte behövs nämnas. Vi såg ett fett stjärnfall, dom förlorade matchen...men vi hade iallafall roligt! plus att när vi kom tillbaka till stan och kände att vi kunde andas ut springer en hare framför bilen och våra hjärtan satte sig i halsgropen för 10:e gången den dagen. 

Mer impuls saker måste det bli. ytterst trevligt.

Sitter och väntar på två vänninor som sprang iväg på konsum och handlade mat.
jag är ensam hemma, alla mina vänner är ensam hemma denna helg bara för att detta ska bli en nykter helg.

Mor min sa idag att alla föräldrarna går ihop varje helg och hör med sina barn om dom ska ut och ska dom inte så åker alla föräldrarna hem.
Då kontrade jag och sa: tur att vi kan göra impulsare nu när vi fyllt 18.
Då blev hon lite fundersam om hon skulle sätta sig på tåget iväg härifrån..
men det gjorde hon och alla är ensam hemma denna helg och likförbannat sitter vi här nyktra och seriösa en fredagskväll. Men vad som händer imorgon återstår att se.

Ta en titt in i min hjärna medans ni väntar på nästa inlägg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0