Först då kan jag vara din vän



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig , jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, jag kan inte skilja på om jag vill skada dig. Men du om någon borde förstå att man inte gör så här mot mig.

Hon är duktig den där tjejen, hon är duktigt bra på att göra så att jag känner mig nere, fast jag inte är det.
Hur gör hon?
______________________________________________________________________________________



I morgon är det fredag gott folk! F-R-I-D-A-Y!

Beskriver detta med TVÅ ord: FRUKTANSVÄRT UNDERBART!

Fredag betyder en lugn hemmakväll framför tv.n med goda vänner.
Även denna fredag lyder så.

Lördag däremot har fått en helomvändning just denna vecka.

Lördagmorgon åker jag och min kompanjon över gränsen och köper alkoholhaltiga drycker, där vi även ska möta upp våran andra kompanjon som stannar kvar där för att ha 70års parteeeeeey.
Jag och min kompanjon åker hem igen för att direkt hoppa i duschen, dra på oss festkläderna(vilka?) för att sedan ta till det vi inhandlat på andra sidan gränsen. Förhoppningsvis blir dimman tjock fast ändå lagom.


Jag och min kompanjon


Kan vara så att vi spar på de alkoholhaltiga dryckerna. vi duger kanske som vi är.


P.S kära kusiner, vi får planera in någon annan dag då vi ska frossa i oss. (antog att det var det vi skulle göra) D.S

Kommentarer
Postat av: annis pannis

ja vi tänkte det men du tänkte inte det, ska vi tänka på det till en vecka 9 kanske?

2010-02-26 @ 18:54:50
URL: http://annakaisafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0