prostitution och en svag trea

EN SVAG TREA

Fått det svart på vitt att jag räknas som en svag trea. Mina vänninor la fram det på bordet bara så där.
Känns skönt att äntligen få veta vart man ligger i rankningen.
Dom själva är en stark nia och en stark åtta, vilken som är vilken får ni lista ut själv.
Anledningen till att jag är med dom fast jag bara är en svag trea är för att då höjs jag till en svag fyra iallafall eller det var deras resonemang.
Jag har större chans på killar som är en svag femma om jag umgås med dom helt enkelt.


Sara gick just hem och nu sitter jag helt ensam här på samhälls och gör allt som har med prostitution att göra och kom just på hur fult det lät. Men tolka det som ni vill..



En svag trea?


Kommentarer
Postat av: annis pannis

jag tycker att du är en strong two point five. vill du leka "lika barn leka bäst" på lördag?

2010-02-24 @ 18:12:58
URL: http://annakaisafjellborg.blogg.se/
Postat av: matildafjeppa

ja julia, vill du leka med oss!? ;)

2010-02-25 @ 19:20:44
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0