Talk to me just tell it like it is



Kanske att man någongång i sitt liv skulle ta tag i saker?
Men så tänkte jag igen, varför ta tag i saker när man ändå inte känner för det?


Därför ska jag istället för att göra det där dumma PM:et och den där dumma tidningsartikeln ägna mig åt att måla mina naglar och kanske tillochmed sätta en mask för ansiktet.
Jag vill bara ge en skolan en käftsmäll just nu. Bara slänga upp näven och svinga den i ansiktet på skolan om skolan nu hade haft ett ansikte. Men istället för att ge skolan en käftsmäll så hade jag kunnat slänga näven i en persons ansikte, det hade varit mycket skönare. Men om jag nu vill klara mig undan med hyfsade betyg är det nog bäst att låta bli..
Men det hade varit underbart fruktansvärt skönt.

Att gå från det dåliga till det bra, en snabb u-sväng.
Vi har bokat en lägenhet i gränsen vecka 10, 0ns-Sön. Jag, Matilda och Sara.

Underbart är det rätta ordet.

I morgon kommer min syster hit, det är också en bra sak. Är nervös också pga ny medlem i familjen, spännande!
Taggad!



ibland har jag bra hårdagar också, kanske ingen som märkt det eftersom detta endast händer när jag duschar på kvällen. och när jag vaknar dagen efter ser det ut som alltid. En kalfkäck i bakhuvudet och fettigt. Därför mitt hår alltid är uppsatt. Nästa fredag har jag tänkt göra något åt mitt barr iaf. Ny salong och ny frisör...vidgar mina vyer som sagt!

Kommentarer
Postat av: matildafjeppa

åh vad kul! då kommer vi ju att vara där samtidigt :) iaf i två dagar, krymt!

2010-02-23 @ 18:42:26
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0