That's not my name


HOLAAAA!


Vi provade på kroglivet i björkliden igår. Nu känner vi så här: been there done that.
kanske att vi åker nästa år på våren men blir nog inga fler premiärer där, kanske gränsen nästa då? vad säger ni?

Nu ska vi iväg och slå klackarna i taket och fira två tjugoåringar.
Känner mig halvt död. Överkörd. platt. allt.
Men det ska väl gå och förhoppningsvis blir det en trevlig kväll!


idag kör jag på fettigt hår och nithalsband, de ni! även min rollingstones t-shirt.
Känner mig bad ass. Godkväll!


p.s ta nithalsbandet med en nypa salt. eller skit i det om ni gillare d.s

Kommentarer
Postat av: annispannis

msp 1 unt 3 ska åka iväg och kolla på saker, jag kan inte definiera saker för det vet jag inte vad det innebär, tyvärr! :)

2010-02-08 @ 18:33:00
URL: http://annakaisafjelborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0