18 and life


Kan gå kan gå kan gå kan gå
måste gå måste gå måste gå
inte gå inte gå inte gå inte gå
Kan gå åt längsta också.
Kan gå hur som jävla helst.


Jag har börjat svära alldeles för mycket. Och har blivit alldeles för bekväm.
Råkade försäga mig till killarna om vad jag var fast jag egentligen skulle säga att jag hade ont i magen.
Men råkade slänga ur mig att jag vara nummer 2.
Se jag kan ju inte ens skriva det här men jag kan säga det åt två "främmande" killar.
Jag började asgarva och blev lite smått generad när jag kom på mig.

Dom har tillochmed sagt att jag ska börja uppföra mig som en dam.
Kan vara en förvandling den här resan för mig, verkligen.
Killarna kanske ska lära mig om hur man beter sig som en lady.
Fast vad fasen vet dom? fast dom vet säkert mer än mig.
Känns ju som det.



och folk tror att jag är svag? pfft! kolla in bicepsarna. Fruktansvärt vad jag är stark.
jag känner mig stark just nu.
Frågan är om jag kommer känna mig så där stark klockan halv sju i morgon bitti.

Svaret får ni veta i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0